SK HRANICE

FOTBALOVÝ KLUB HRANICE

"Informace o klubu a týmech, rozpisy i výsledky utkání"
>> Strana: Marketing

NABÍDKA MARKETINGOVÉ SPOLUPRÁCE SK HRANICE

Každý fotbalový klub potřebuje podporu nejen od svých fanoušků a příznivců, ale potřebuje i finanční podporu, a tak pro ziskové firmy, které zajímá, investovat do reklamy fotbalového klubu SK Hranice hrajícího KP Olom.KFS, nabízíme prezentaci firmy, výrobků a služeb nejrůznější formou.

S VAŠÍ POMOCÍ TO URČITĚ ZVLÁDNEME

Podstata a cíl projektu spočívá v sestavení skupiny finančních a mediálních partnerů a dodavatelů, kteří svými finančními prostředky, vkladem mediálního prostoru a dodávkami zboží významně napomohou zabezpečit kvalitní přípravu A týmu SK Hranice v boji KP, přípravu dorosteneckých družstev, talentovaných mládežnických celků SK Hranice a i nadále zlepšovat kvalitativně zázemí klubu.

Plastový panel, dynamický modul, plachtový banner, billboard:

- dle loga Vaší společnosti zaslaného elektronickou poštou Vám necháme zhotovit grafický návrh na rozměr reklamy dle dohody. Plošnou reklamu po obvodu hrací plochy máme ve třech výškách (180, 100 či 80 cm). Délka dle dohody. Rozměr se odvíjí od výše finančního plnění. Vytvořený návrh Vám zašleme ke korektuře, po jeho schválení jej necháme vyrobit v grafickém studiu, dopravíme jej na stadion a nainstalujeme. Dle dalšího použití zvolíme materiál, pevný plast či skladnější plachtový banner, použitelný pro Vaše další reklamní aktivity.

- dle volné kapacity billboardových ploch je možné využití reklamních pozic většího rozměru pro firmy se zaměřením na velkoplošnou reklamu.

Reklama na hráčském dresu, trenýrkách či štulpnách:

- dle loga Vaší společnosti zaslaného elektronickou poštou Vám necháme zhotovit grafický návrh na rozměr reklamy dle dohody. Umístění reklamy je možné po vzájemné dohodě na hráčský dres, trenýrky či štulpny renomované značky.

- dle dohody je možné umístit svou reklamu i na tréninkové vybavení hráčů (tréninkové jednotky, rozcvičení před utkáním atd.).

Podklady: loga zaslané v elektronické podobě

Reklama na internetu:

- reklama na oficiálních webových klubových stránkách je také možná samostatně, ale i v rámci marketingového balíčku jako podpora jiné formy reklamy. Logo obchodního partnera s odkazem je samozřejmostí.

Podklady: loga zaslané v elektronické podobě

Reklama před utkáním:

- distribuce informačních letáků při prodeji vstupenek či při vjezdu na hlídané parkoviště (průměrná roční návštěva v areálu SK Hranice činí 515.507 návštěvníků).

Podklady: informační letáky

Varianta bez plošné reklamy:

- prezentace na hrací ploše 3x – před utkáním, a předáním cen partnera vylosovaným výhercům z řad diváků na stadionu.

Podklady: dárkové balíčky

Podklady: informační letáky

Dokumentace reklamního plnění:

- samozřejmostí je dokumentace reklamního plnění. Nejedná se přitom pouze o fotodokumentaci plošné reklamy při utkání či dokumentaci reklamy tiskové. Součástí je i monitoring regionálního tisku a videodokumentace všech domácích zápasů.

Kontakt: Radek Průcha - manager - tel: 728 068 736